it's me and this is my life

VI VANN IGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!! med 1-0, och det var nog en av dom roligaste matcherna jag har spelat, jag träffade ju rebecca också, som jag hade längtat! det var hur härligt som helst. På kvällen blev de hem till sandra på film kväll o en massa, love it. Idag är d väldigt dåligt väder, grannarnas häst, föl var på rymmen, vi fick syn på den o skyndade oss ut o tog han om den, den där fölen var ELAK!!! han sparkas o allt, jag gjorde detsamma tillbaks. Men det blev bra till sist. Idag är det lat dag, jag orkar inte med något... Så det blir hemma i slashft kläder o mysa. Och grattis till alexandra ekstrand & madelene hallström som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback