Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är döda, bägge två. Min pappa dog när jag var jätteliten och mamma dog för 3 års sedan. Finns inte så mycket att säga längre, dom gav mig ett liv och det livet tänker jag ta. Jag har lovat jättemycket och det tänker jag hålla. Jag ska aldrig svika er, jag vill ha er här hos mig, jag vill att ni ska se allt jag gör, jag vill höra er säga att ni är stolta över mig. Ni finns inte längre, men i mitt hjärta lever ni förevigt, jag älskar er


Ni var mitt allt, ni är mitt allt. Jag saknar och älskar er oerhört mycket ♥


Kommentarer
Postat av: matilda

du tänker väl inte ta livet av dig?! "dom gav mig ett liv och det livet tänker jag ta" låter ju som det.. Hoppas du menar "ta vara på" eller något sånt.

2010-12-15 @ 21:29:57
Postat av: madeleine

SV:

nejnej, aldrig.

jag tänker leva för dem, det kanske blev fel med det där. :)

2010-12-16 @ 14:40:36
URL: http://maddelaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback