"det är inte alla som är bäst"

Torsdag idag, har inte gjort ett piss idag. Bara lekar och en massa, lucia träning som inte var så seriös. Gubbjävlar HOST christoffer, Viktor, Lukas och pontus kan fan inte vara tyst när man väl ska börja, sätta igång med hela skiten. Jag lyckades även "nåcka" stavas det så? jaja, jag lyckades även nåcka Chrille på ansiktet med mitt knä... ojsan, ops. Det kändes som att jag bröt benet. That's life. Just nu har jag nyss kommit hem, ska väl äta snart, sen bära in lite ved och sticka till träningen som då är klockan 17.30, Längtar inte så himla mycket idag, men ha det bra, och förresten! jag har lyckats gått ner ännu mer i vikt, nöjd är ja!

                         Dagens madeleine, facelook som alla andra bloggare säger!

ja, som ni ser så fick ni fyra MADELEINE men det är bara för att jag hade lust att knäppa så många! bara idag, kanske någon annan gång också, om jag är lika glad som jag är idag! :) 

och förresten... i helgen skulle trillingarna hammarströms ha fest, årets fest liksom eftersom dom fyller 15 då, säger grattis redan nu! stort grattis sötnosar! men jag kan ej komma, har träning klockan 9 dagen efter ju, inge fylle fest för mig e, har faktiskt slutat med sånt, eller hur cassandra holm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback