hejsanhejsanjaghetermadeleine

det var ett bra tag sen jag bloggade, det var för att det har varit så fullt upp! i fredags åkte jag till gävle och var på undervisning om broderi. Lite så där var det, sen hade vi tid att shoppa, typ en timme. Hann inte göra så mycket men jag köpte en kjol till mig själv och julklapp till sandra. När vi var i söderhamn åkte jag direkt hem till sandra och kollade på idol, som alla redan vet så vann ju Jay. BRAAAAAA!! är det enda jag kan säga även fast jag ville att olle skulle vinna, bullshit. Igår var jag in till stan med sandra och handlade julklappar till hela familjen och så såg jag världens snyggaste väska, SANDRA. hehe, jag önskade mig den av henne....  också köpte jag ett par björn borg skor till storebror, william, som han fick öppna idag eftersom vi kmr inte att träffas på julafton. Han blev jätteglad för han hade velat ha skorna jättelänge och jag blev såklart nöjd. Spelar ingen roll hur mycket sakerna kostar, jag vill bara göra min bror glad. Imorse tränade jag fotboll, så jag är hur jävla trött som helst, ursäkta ordspråket, just nu sitter jag och äter godis och bloggar, ska strax äta mat, hoppas jag iaf! Ni får ha det så himla bra så hörs vi, som alltid, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback