badbadbad!

igår blev det en sväng till stan med sandra, shoppade kläder som vanligt o blev av med rätt så mkt pengar, det är inte så ovanligt. Sen åkte vi hem till mig en stund, sen så åkte vi till öknen o fiskade med patrik, vi fick inga fiskar men vi såg en orm iaf, jag fick inte fånga den :( dagen har varit toppen!
Gårdagens klädstil :

sen bytte jag om till en av sakerna jag köpte, tröjan :

vi fångade en fisk :


Idag var jag med amanda efter det skit vädret vi hade, vi badade! åkte ring efter båten. FORT SOM FAN GICK DET! skit kul vare, vi åkte till stranden i mohed efter det o solade. Sen till hennes stuga o åt, sedan skjutsade hon hem mig för hon skulle på bio, twilightsaga. Nu sitter jag här o gör inte så mkt, tv för de mesta. Imorgon bär det av till alborgen! tagggad som fan! ha det bra, bilder kmr senare, jag lovar!

amanda åkande på ringen! :

jag, skuttande på ringen! haha! :

skuttande o skuttande, kanske inte på den bilden... men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback