idag, måndag.

vaknade tidigt, as usual. Åkte in till stan med frida, helen o johannes. Sen hem o äta, patrik kom hem också. Sedan blev det iväg o bada, först med pontus men jag hoppade aldrig i, men han gjorde sen kom då sandra o då badade jag, sen då, så kom jonas. Då hade vi vatten krig mot dom för dom försökte kasta ner mig, inte snäll! tjejerna vann, vi badade väl några timmar, sen var det bara hem o nu sitter jag här o ska väl duscha snart. Känner mig så... gammal..... imorgon blir det brännbollsturnering uppe på ip med några äldre personer, 20 åring? kanske dom är, ingen aning jag elr, sen bjod jag jossan, sandra, pontus o jonas också, vi får hoppas att dom kmr! ha det bra hörni, för det har jag,  pusspuss :)

jag har inga bilder elr jo, det har jag men min data.... den är cp just nu, men ska fixa! så jag bjuder en bild på älskling o jag, eriiiiiiiiiiik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback