jajajajaja

igår var det sandra jag var med, i mohed, marknad. Tråkigt men jag jobbade iaf, fick åka gratis karuseller o sånt. JIPPIE HURRAA!! men jag spydde efteråt för att jag åt liksom mat innan men jaja, så kan det gå. Efter det där saken åkte vi till variant o jag köpte hårfärg o åkte sedan hem med sandra, till mig o färgade håret så jag har färg på hela kroppen! uuuhuuu...... taattoos. Dagens planer blir väl att vara med amanda i mohed igen, längtar? JA! ha det bra pussgurkor! pusspuss :D

Kommentarer
Postat av: va?

gere madde spydde du seriöst efter karusellen? :ö

du är ju tokig du åååå maddeläääään ;D

/LINNEAMÖLLLEERR

2010-07-08 @ 19:03:53
Postat av: bloggarN

ja men jag skämtar inte! jag spydde!!!

/ MADDELÄÄÄÄÄNN

2010-07-09 @ 15:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback