toooorsdag

det har varit fullt upp nu i veckan, jag har iaf packat upp allt idag o ska bara ställa väskorna nånstans. Ikväll blir det biiiiooo, eclipse med sandra, frida o amalia. Blir mkt spännande känner ja på mig. Just nu sitter ja o gör ingenting, sitter ute på nätet o kollar på tattoos, ska tatuera mig i sommar om mickes barn kmr o hälsar på oss. Det längtar jag absolut till! nä men scheman för veckan ser så här ut för mig
Idag : bio
Imorgon : match
Lördag : jobb
söndag : match
fullt upp sa vi ju!

Kommentarer
Postat av: rock jossan

Va ska du ha för tatuering då Madde? Vart ska du ah den då vågar du tatuera dig då? avrt sak du göra nåt i stan eller. kram:P:P

2010-07-01 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback