23 november

det är tisdag idag, igår var det innebandy match mot norrtull, förlorade för domaren såg inget men det gör endåså ingenting. Det är bara med skolan men det var faktiskt roligt, efter den matchen mådde inte min hals och kropp så bra och så är det än idag. Jag var med på idrotten idag endå. Det var kämpigt. Kondition efter mat, najs. Inte. Det gick bra iaf men fick huvudvärk. Det gick över när jag var på väg hem. Just nu så överför jag några bilder, runt 500 till en mapp på datan från kameran, tänkte rensa lite. Snart ska jag alldeles strax gå ner och titta på spårlöst! ni får ha det så himla bra så hörs vi när jag har lust att skriva lite, mycket, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback