Jag har världens vackraste mamma ♥

Idag är det måndag, har haft kondition test i skolan, som jag sa tidigare. Det gick bra, 44 varv = vg sen orkade inte jag nåt mer. Hela skol dagen har varit jättebra. Just nu sitter jag i mitt rum och ska strax börja läxa, plugga. Mycket nu!! Allt jag längtar till nu är ju bara fredag..... och rubriken är ju att jag tittade igenom alla bilder jag hade på foto mojsgrejset. Hittade så himla många fina bilder, bilder på min vackra mamma, gud vad jag saknar tiden som va.. Jag skulle göra vad som helst för att få det så igen.


Bjuder på en väldigt gammal bild, utan smink och har nästan ingen ögonbryn och go' choklad, även nyttig!


Kommentarer
Postat av: Caz

så du klara 44 varv ändå? ;)

2010-11-29 @ 18:46:19
URL: http://blondinturken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback