onsdag

och jag är såååååååå här trött på bloggning. Funderar faktiskt på att sluta men det får vi se, det är ju sånt som händer när man har annat att göra men jaf. Idag har jag varit i skolan, fick veta matte provet och där fick jag G och jag är otroligt höjd! trodde faktiskt att jag ska få IG!! SEN hade jag spanska prov som jag gjorde idag, det kändes jättebra men det blir säkert jättedåligt. Men vi får hoppas på det bästa. Jag har nyss kommit hem, nyduschat är jag också. Jag, sandra, henke och lisa åkte till max en sväng och hängde och hade roligt som alltid liksom och såklart, snacka skit om människor, najs ;) skojja. Men vi hade trevligt iaf, och hörni! jag har faktiskt ställt upp i Lucia, hur ska detta gå till?! ojojoj. Jaja, det är allt från mig förtillfället. Hörshej, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback