21 oktober, 1 dk!

skola till 2, haft prov som jag sa tidigare, gick bra. HOPPAS JAG IAF. Igår satt jag i flera timmar för att göra klar min älskade bästaväns, sandras present. Jag är jättenöjd! jag blir faktiskt ledsen om du inte vill ha den, tönt. Slutade skolan 14.00, åkte hem, åt , burit in ved och en massa, katten har bajsat inne osv. Ikväll ska jag bara mysa och inte plugga alls för det orkar jag tamefan inte. Tar det senare i veckan och imorgon blir det överraskningen! jag längtar hur mycket som helst, Jonas & Ponta ska också vara med, fett najs d!



Dagens jag, det är okej att fula sig!


Kommentarer
Postat av: gabbie

Fint hår :) <3

2010-10-24 @ 11:10:53
URL: http://hothothottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback