Baby, Look at me

Det var nästan bara fritt i skolan idag, förutom första lektionen. Vi hade ett matte prov då, gick väl så där, några fel bara. Sen var det innebandy match som grabbarna hade. Dom mötte samma skola som oss och förlorade. SKIT SPEL! sen hade vi engelska, man fick veta vad man fick på provet och jag är väldigt missnöjd. Sånt är livet. Det blev pannkaka hemma idag, och just nu sitter jag och softar, ska inte göra så mycket mer än det idag. Sista skol dag i skolan imorn sen är det äntligen lov! ska även hem till min älskade bästa vän och fira henne med några till, Ha det så himla bra gullisar o rösta gärna www.alexandraekstrand.blogg.se! På veckans blogg! :)


Dagens jag, fast inte dagens outfit elr hår. Men hemma kläd iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback