Det blev så sent!

Det blev så sent igår så jag hann inte skriva något. Jag hade otroligt roligt igår, vi åka kl 10. Stannade på tönnebro o köpte lite go saker sedan drog vi iväg i en högt musik bil, wiiiewiiiewiie! vi kom fram typ 11 elr något liknande, Vi var sugna på film så vi gick till SF bio o tittade vad det fanns för filmer. DÅ VETU! kom det. " I rymden finns inga känslor" JAG BA , DEN MÅSTE VI SE!!!! också gjorde vi det kl 4, hur grym som helst är det enda jag säger! Rekommenderas! det kostade 95:- helt värt! Jag handlade väldigt mycket igår även fast att jag tänkte bara handla det jag behöver men det blev så också men för mycket, det gör inget.... efter filmen drog vi till max o åt, 2 timmar det hade vi ätit middag men vad gör man inte för max liksom? men sen kom vi hem till nio ungefär. Jag vaknade runt 6 idag, eftersom jag sov i johannes rum för jag gav bort mitt till gästerna. johannes rullade runt i 2 timmar så jag fick inte sova, snacka om att jag blev förbannad. Så jag är hur jävla trött som helst nu. Fuck u är det enda jag har att säga. Idag ska jag stortsett vara hemma o ha mys. Ha det så fett nice så hörs vi babes!

Grattis till sara jonsson som blir 22 år idag!♥



Snodde sandra jonsssons bilder men det gör nog ingenting, love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback