I can't help that I'm fallin inlove with U

det är onsdag idag, dagarna går väldigt segt den här veckan o vädret skrämmer mig o det är ISkallt! uscha... Vi slutade fem över halv 3 o min buss gick fyra men jag & vendela tiggade skjuts hem av Kerstin. Vi fick gå en bit eftersom hon va snål, vendela följde med mig hem en sväng o hälsade på mina päron. Det var mycket roligt prat stund sen gick jag med henne till bussen o fick med mig hem en lisa. Fick även skjuts hem från busshållsplatsen, Henke var på plats. Just nu sitter jag o kollar på bolibompa med Johannes, roligt! Vi hörs babes! och ha det så himla nice! pusspusspuss!




jag är hulken.
look at me baby, this is what you can get


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback