Lite mer om madeleine!

Gillar du någon nu ? - det kan du ge dig fan på att jag gör!
Gillar du att vara singel? - Ibland men det är mysigt med en kille också.
Gillar någon dig ? - Jag har ingen aning, faktiskt.
har du haft sex med hon/han du gillar nu? - nejfan.
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? -  Nobody knows.
Har du någon kille/tjej på G just nu ? - Yesbox
Är avstånd ett problem ? - Det är det.
Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg ? - så viktigt är det faktiskt inte.
Måste han/hon ha samma intressen ? - nej.
Kommer du alltid att vara singel ? - tror jag ej!
Har du bra självförtroende? -  Ibland, när jag vill.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 
 18
Hur många har du varit riktigt kär i? - 1, 2
Vad tycker du om kärlek? -  HÄRLIG KÄNSLA! love it!
När kramade du någon sist? -  Idag.
Saknar du någon speciell person? -  alltid baby.
Har du svårt för att bli kär? -  ibland.
Är du singel? - yäsbox!
När fick du senast en komplimang? - Idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej.

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful: -  ja...
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? -
  ja.
Gjort något riktigt dumt? -  Händer då o då.
Gjort något du verkligen ångrar? -  jadå.
Varit nykter på nyårsafton? - hahha men ja.
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? - ja och det ångrar jag så hemskt mycket! förlåt
Slagit ner någon? - haha, har hänt.
Skämts över dina föräldrar? - aldrig.
Skämts över dig själv? -  jadå, ibland.
Sagt jag älskar dig och menat det? -  Det har jag minsann!
Tar du droger? - nej, tyvärr
Dricker du? -  fääst
Vilka kläder sover du i? - t-shirt, men helst naken
Vad hatar du verkligen? -  störda människor.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Har nog fan hänt va! sexårs...
Är du ensam nu? -  Hur menar ni ensam då? singel? men den frågan har redan varit... men ja, jag är ensam.
Vill du gifta dig?-  ofc!
Vill du ha barn? - jajajaja!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng ? -  Patrik & fridis
Såg dig gråta? - bästavän
Fick dig att gråta? - Ewy
Du delade en cigg med? - Nobody
Du gick på bio med? -  bästavän, lisa & henke
Skällde på dig? - Ewy


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? -  oohhhyes
Hånglat med någon? - nej, det blir ju aldrig något.
Köpt någonting? - nej. wiiewiiewiie
Sjungit? - kanske d kanske
Saknat någon? -  ja, mycket.

/enjoy bitches


Kommentarer
Postat av: lill sis!

typ den andra frågan elr nåt..

jag gillar dig ja ;) <3

2010-10-13 @ 11:01:45
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback