snacka om att jag har tråkigt!

133 tonårsfrågor.

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? yäsbox
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Ibland
Hur många har du varit kär i? 1,2
Är du kär just nu? -  ja det är jag

- Tio frågor om dig själv

Namn?  Madeleine sundberg
När fyller du år - 17 juni
Några piercingar? 6 st
Vad har du på dig just nu? rosa huvtröja, coola leggings & blåa fotbolls strumpor!
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sovmorgon
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Inget faktiskt!

Vad är du bra på? - allt.
Vem älskar du mest på denna jorden- Mina närmaste & kära!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Jag vill hellre sova tsm med någon.

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Sandrajonsson
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är minst lika rolig. 
Vem är snyggast av dina vänner? - allaaa
Vem är mest partyprisse? -  melissa
Vem är den du helst har filmkväll med? muppis
V
em av dina vänner är mest "evil"? henke

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? min bror
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja, det har jag.
Vem är farligast i din familj? hahha! Helen
Vem ser roligast ut i din familj?-  rolig? jag!
Vem är coolast? Micke!
Har ni något husdjur? 2 hästar & 3 katter söru!
Mest gemensamt med? - bror
Underhållningen? - hahha, måste vara micke
Sover du oftast med? själv
Roligaste kvällen med familjen? - alla kvällar

- 10 frågor om idag

Vad har du gjort?
skola
Vad ska du göra nu?  plugga
Har du gjort något dåligt idag? inte vad jag vet.
Vad har du ätit idag?  skolans mat & kyckling med nudlar hemma!
Har du duschat idag? nej
trött nu? men helst!
Vad händer i morgon? skolan...
Går du i skolan? men ja.
Har du varit i skolan idag? ja.

- ANNAT

Hur mår du just nu? - kanoners, lite trött bara.
Har du piercat dig? - ja & jag vill ha mer mer mer!
Är du hungrig nu? nejfan, har gravid mage nu ja!
Vad är klockan nu just nu? 18:44
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, facebook & glosboken

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Melissaeklund, fick inget svar, hennes mobil var bredvid mig.
Vem ringde du senast? Sandrajonsson
Vem sms:a till dig senast? Maxjonsson
Vem sms:a du till senast? Joarhansson


- ÖVRIGT

Gillar du punk? I don't understand but yes. I do
Har du sminkat dig idag? jaa

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? näää
Vilket är ditt favoritband/artist? Det är många.
Vad gillar du för musik?
blandat

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? hahah ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? yääs
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? -  när jag ska på fest
Använder du kajal? nja, sådär va.
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? vet ej vad det är
Använder du parfym? varje dag!
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du brunkräm? ja
Använder du rouge? only party
Uppsatt hår eller hängande? hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? ja 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nejdu.


KÄRLEK
Är du kär just nu? jaaaaa
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? näää
Är du romantisk? alltid!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? haha, näää
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? beror på
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej, är inte en sån.
Vem sov du senast bredvid? Vicky
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?  secret
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? HAHHAH nä
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? jadu, INGEN fucking aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej, är ej bi elr gay!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? never.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? jag tkr bara att dom ska vara gulliga....


Pussssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback