Dynamite

Nu har jag inga fler skol dagar, fyfan va skönt är det enda jag har att säga. Jag har nyss ätit, NUDLAR o en massa. MUMSMUMS! Ikväll vet jag ej vad jag ska göra, få se om jag hittar på något. Men imorgon så ska jag vara med min kära store bror, efterlängtat. Vi ska shoppa o jag vill käka på max så vi åker antaligen dit. Det är allt jag har att säga än så länge, och justja, Fotbollsavslutning på fredag o det längtar vi mycket till! Elr ja, jag längtar iaf. Sen saknar jag min älskade bästa mupp. Va med miiiiiiiiiiiiiiiiiiig & glöm INTE att rösta på mig varje dag fram till fredag, www.alexandraekstrand.blogg.se kom igen sötnosar, rösta! ♥ 

Dagens madeleine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback