I'm bored

skriv bara en person♥
      
som du saknar - mamma
som du älskar väldigt mycket - mamma,pappa & william
som du kan offra livet för - familjen & vännerna
som du hatar- dryga personer med noll hjärn celler
som du tycker är underbar - dudududu!
som såg dej gråta sist - Sandrabästavänjonsson
som är din barndomsvän - Jag säger, Daniel Astner
som du senast sov med  - Vickyflodin
som du tycker är snäll -   Amandalindberg
som känner dej bäst - muppis
som du vill träffa - mamma.
som du vill krama - the boy
som är din bästavän - många de du. 
som var din förra bästavän - äcklet
som är en riktig vän -mina brudar
som alltid ställer upp-  muppis
som du tror kommer vara vän med livet ut - tror? jag vet. Muppis
som du litar 100 % på - Brudarna, muppis, wille
som du har många minnen med -wille
som du aldrig kommer att lämna - Ni
som du tycker är bäst - madeleine sundberg
som får dej att le fast allt känns tungt
- muppis
som du har roligt med - mina vänner
som du tycker är snygg - Du är uber snygg!
som du har spenderat mest tid med i sommar- Muppis
som du ramlade med senast- ja, idag då. Fast, jag ramlade själv. Annars Jennie pennie bäcklin
som låg på dej sist- kan ha varit många, men med mitt minne vet man aldrig.

Kommentarer
Postat av: anna

jag finns också alltid här :)

2010-09-30 @ 15:46:47
URL: http://annamarialandgren.blogg.se/
Postat av: sandramuppisjonsson

"de står muppis lite överallt ser ja ;)".

älskar dig ja <3

(mee too ... )

2010-09-30 @ 21:16:09
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback