BÄttre än dig!

Hej, hej och hej. Jag är trött, upphetsad och allt som finns att vara men iallafall. Vi tog fram moppen igår och det funkar utmärkt! så jag körde för första gången igår och det kändes förjävligt skönt! det blev ännu mer åk idag också! fick även jobba, i kiosken. Speaker och hjälpte till med försäljningen. Vi, Damlaget ska även beställa hem nya "dressar" mjukis kläder som vi ska ha. Skit sköna faktiskt. Sen har jag varit lite här och där med mopeden. Älskart! Livet är bara så himla underbart! Imorgon återgår vi till skolan... IGEN men det blir bara till torsdag! NAJS PRAJS

                                                             Jag och älskling, igår. Trötta som satan.. ELLER?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback