Spanien 1 dag kvar!!!!

Hej, träningen idag var verkligen verkligen jättehård, alltså jobbig på bra sätt. Virre ville köra ÄNNU mer hard work med oss så vi ska komma iform. Det var jätteroligt iallafall. Träningar ska vara jobbig och rolig och det är d precis vad de är när man tränar med oss. JÄTTEKUL!!. Jag har nyss duschat, städat och packat. Jag tror jag har packat ner allt jag ska ha inför resan imorgon. Nyss var det 75 dagar nu är det bara 1 dag kvar, kan ni fatta? GUD va jag längtar! Det ska bli så härligt och komma ifrån skolan en sväng med dom bästa. Som ni kanske redan ha listat ut så kommer jag ej att blogga dom kommande 5 dagarna, men om jag hittar en dator så bloggar jag ju mer än gärna! så ni vet hur läget ligger till! LOVE U

Ha det så himla BÄST mina läsare, jag kommer sakna bloggandet!!!! det lovar jag att jag kommer göra men bilder kommer! puss på er!!... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback