hej 35 grader varmt

Fyfasen säger ju lilla jag, va varmt det e! jag har klippt gräsmattan hela dagen idag, mina fötter är alldeles grön och det går inte bort just nu och allt detta belönades med kyckling o nudlar, gött! just nu sitter jag o väntar på att tiden ska ticka liiiiiiiite fortare så drar jag o spelar match i järvsö. I värmen, varmt.... men jag har druckit mycket vatten idag så jag borde klara mig. Men ha det bra så hörs vi, hajhajdårå
- Igår var jag med min vän, Sandra Jonsson. Vi var o badade på lynäs med Jonas o Magnus. Varmt var det faktiskt, hennes mamma fyllde år o jag åkte dit med blommor, så gullig som jag är och mina föräldrar hade deras dag. Jag, Sandra, jonas o hanna var även på bio igår, bridesmaids. SKIT BRA FILM! som ni måste se. Det är värt, jag lovar. Grattis mammamona på din dag o grattis mor o far. WIIIIHOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback