Kände mig extremt snygg idag

Tjena, skit bra tränat idag även fast vi bara va 7 stycken....................... men kul vare och mera träning till OSS! Träningen kändes för första gången på länge riktigt roligt, äre för att jag har mens eller? joo kanske dä. Sen när jag duschade bestämde jag mig för att raka benet, också böjde jag mig fram och då jävlar, nuddade jag den där vatten stången som var skit varm och brände mig så jag kommer få brännsår på röva.... Känns riktigt najs! sen har jag väl inget mer att säga... förutom... CASSANDRA, skulle inte du träna idag? hade faktiskt för mig att du sa det! bussigt....

Kommentarer
Postat av: c

Men jag va väl i skolan!!

2011-08-31 @ 13:02:27
URL: http://blondinturken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback