men hörni, titta ut!!!

Tack för igår kväll brudar, det var trevligt men jag var så trött! kul och se alla 8 tillsammans. Åkte hem tjugo i tolv, i mörkret och lyset funkar inte så där jättebra. SKIT LÄSKIGT vare men jag kom hem iallafall, gick och la mig direkt. Somnade dock en timme efter... Just nu sitter jag och kollar på barnprogram och det regnar ute. Har match idag kl 4, få se om det blir av eftersom det ösregnar så pass. Tur att d inte åskar iaf.

                                               GOOGLE BILD!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) sugen på lite nya läsare såhär till skolstarten? Anmäl då din fina blogg till min DagensBlogg där vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) drar en vinnare IKVÄLL klockan 23.59 :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har.html#comment

2011-08-20 @ 15:55:53
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback