Grattis bebis!

För det första så var jag i skolan idag, jag missade ju hela förra veckan. Jag har missat en hel del har jag märkt men skit samma, jag kommer ikapp alldeles strax. Jag ska börja med att ha prov imorgon, prov nån dag senare och blablabla. Också har jag bokat tid på handel åt mig och oskar så vi åker på torsdag, blir borta hela dagen. Just nu har jag jätteont i magen men vet inte varför. Jävla bullshit.


För det andra så fyller världens bästa år idag, han blir 20 år som jag sa tidigare. Grattis på din födelsedag älskade bror, du förtjänar det bästa. Hoppas du får en bra dag, jag tänker på dig!! och jag älskar dig mest av allt på denna jord!! ♥ kram! Du är min bästa vän och jag finns alltid här för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback