Hej blablabla

För det första så vill jag säga.... Stort grattis på din födelsedag Amandapanda!. För det andra så är jag fortfarande sjuk, blir förmodligen sjuk halv nästa vecka också, jävla bullshit. JAJA, IDAG ska inte jag göra något speciellt, samma shit varje dag. Vad finns det att göra liksom? skitbajskorvkiss... och hörni. Min bror var här på besök igår, väldigt sent på kvällen men det gjorde väl inte så mycket, är ju endå sjuk. Han fick öppna sina presenter igår kväll eftersom han kommer vara i ockelbo när han fyller år, alltså nu på måndag, 21 Januari. Min bror blir stooooooor och jag är så stolt. Han blev supernöjd med presenterna han fick, det syndes i ögonen på honom, min bror är världens finaste och förtjänar det bästa! Sen hjälpte jag honom med bensin mojs, vi skulle hälla bensin i hans bil och det gick ju bra... hehe nej. Jag fick skapligt mycket bensin på mig och det luktar än men det är lugnt brorsan, jag hjälper gärna till. Allt gick bra och han åkte iväg till Ockelbo, till hans drottning. Vi hörs :):):):)


                                              Tröjan som han fick, skönt att han passade i den!


                   Ett par småa örgängen som inte ser ut som dem på bilderna

Och tand mojs så han kan ta hand om sina tänder, Nettan, skäll på han om han inte sköter om sina tänder! :@ Han ska ta hand om sina tänder, annars blir jag såååå här arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg!!!

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Han jobbar som modell, är 15 år gammal och driver eget företag! Snart aktuell med ny serie i SVT1 !

Följ ViktorFrisk's blogg och häng med på resan som de flesta drömmer om, att bli modell!



Följ gärna på bloglovin & tips gärna andra till att läsa bloggen! ;) www.viktorfrisk.com var det!

2011-02-18 @ 20:52:12
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback