Hej torsdag

Jag åkte iväg på studiebesök idag, som jag sa tidigare och det var super roligt. Jag har nästan aldrig haft roligare. Vi var 7 st, jag, oskar, madde, pernilla, alexander, mathilda och alice. Vi åkte till colorama och coop och hade massa skojs. Vi fick sluta efter lunchen, det hände massa grejer och jag orkar tyvärr inte berätta allt men den här dagen kommer jag aldrig att glömma! det var så himla roligt. Jag, Oskar och Madde gick runt på stan senare och träffade massa folk och hade roligt, som man alltid har. Jag kan bara säga, jag var med världens underbaraste människor, love them! Nu ska jag äta mat, "pangkakor" och sen drar jag till bollnäs och knäpper fulis kort till passet. SÅ ser det ut, ha det bra! puss!


Facelook idag, det var så himla soligt så jag hade på mig glasögon, snyggt va??;) och förresten! det var -30 imorse, super kallt! Jag höll på frysa ihäl mig hela dagen, fy helvete, oj förlåt men det var faktiskt super kallt! och jag hatart!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback