Hemma igen

Det var super varmt i hudik så jag kunde inte sova, var tvungen att sova med öppet fönster. Hahah, sommaren är på G hörni! men iallafall, vi åkte väl därifrån runt 12-13? ingen aning, orkar faktiskt inte ha koll på allt. Jag sitter nu här hemma i Vannsätter och är hungrig, Helen och Micke håller på med maten. Det verkar vara god mat faktiskt. Senare idag ska jag nog ta fram mina prov pappren och börjar plugga.... OM jag har lust men det verkar inte som det nu. Också ska jag även ta en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG och skön dusch. Låter skit bra va? joo jag vet. Ha det bra!

Snygg tjej som är såååååå cool. Sitter i bilen och softar på väg hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är helen och micke dina föräldrar? :)

2011-02-27 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback