PANIK

Jag trodde inte att jag skulle kunna fortsätta använda min dator... Den fick nå virus(spyware) utan nån andledning? och vad är det liksom? spion mojs??? kul men jag fick bort det till slut, tror jag iallafall eftersom allt är borta och jag kan skriva lika snabbt som förut igen. FATTA NAJS! Just nu sitter jag och pluggar på två prov som jag ska ha denna vecka men jag tror inte att jag kommer göra dem, beror på hur länge jag tänker vara sjuk men det är bra att man pluggar på dem så att man kan. Och hörni, det kom lite blod ur näsan nyss, jo jag vet. Jag är lite ofräsch.... Men så är det faktiskt.


Ja, jag blir ju lite irriterad för den enda färgen man kan ha på denna spelarn är ju grå. Det går inte att byta till rosa............. Någon som har nån idé? eller nån anning om hur man byter färg för det står absolut ingenting. Allting är förändrat nu för tiden. 2011, nya året där allting försvinner. Great, tack så mycket världen. Uppskattas verkligen, super duper mycket, INTE! JA, PUSSHEJ, VAD SOM HELST, HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback