Sega chokladrutor!

Idag har jag varit lite här och där. Vi börjar med vad jag har gjort i skolan idag, jag har haft nationella, det gick bra om ni undrar. Sen har jag burit in lite ved eller ja, jag hade nå energi så jag slutade aldrig. Sedan åkte jag och Micke till variant huset och köpte lite bak grejer så jag kunde baka som jag nu har gjort. Det blev sega chokladrutor den här gången och jag rekommenderar stort! de är verkligen super goda! om fyra minuter ska jag sätta in den i ugnen och blir kvar om 35 minuter, perfect. Efter det ska jag plugga, som vanligt. Ha det så bra mina fans. Pusshejleverkött!


                                                               Så ser sötnosarna ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback