1 januari

Nytt år, nya tag och nya äventyrer! fick en sov kompis inatt, patrik. Han väckte mig kl 10....................... tack liksom. Idag skulle vi tolka men så som det ser ut så kanske det inte blir något, hoppas i alla fall, det är första gången jag ska tolka. Jag har ju aldrig tyckt om hästar så det har aldrig blivit något med det, men det ska väl bli spännande. Jag och Henke ska tolka, Helen och Lisa rider!. Senare nångång ska jag och Helen ut och promenera, funderar faktiskt på att göra det varje dag nu så man kan gå ner lite i vikten känner jag, vi får se hur jag gör, om jag orkar med andra ord. Imorgon kommer jag inte skriva direkt på morgon som jag gör nu eftersom jag ska träna klockan 9.30, åka till bollnäs för att spela match klockan kvart i tolv, när tiden blir när vi kommer hem vet jag inte, det får bli den tiden det blir. Ha det bra mina läsare, hörs, pusshej! :))



                                                        lånad bild från google!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar om ringen

2011-01-02 @ 00:27:42
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback