förlåt förlåt och förlåt!

för att jag inte har skrivit något igår! jag hann bara hem och sen sticka iväg igen. Jag var nämligen iväg och gymmade en sväng med en kompis. Det tog två timmar sen dog vi så vi gick hem till henne och spelade xbox 360, sånt dära rörelse mojs så det var roligt men endå jobbigt. Jag vaknade imorse och hade ont. Kunde inte gå ner för trappan men jag knallrade mig ner endå. Kom hem run kl 4 idag, blev en lång dag, som alltid. Nu ska jag bara blogga klart, plugga, mocka och åka iväg och köpa lite häst mojs. Måste lära mig ta ansvar nu när jag ska få en häst! vi hörs, pusshejleverkött!



och vet ni? jag var inne på google nån dag(minns ej) också såg jag en skit snygg klocka. ROSA så klart. Var hittar man såna? eller ja, jag menar då, köpa? Ge gärna tips!

Kommentarer
Postat av: Caz

ur&pen har ljusrosa tror jag :)

men de kostar minst 400 :- tror jag :/

2011-01-18 @ 19:30:07
URL: http://blondinturken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback