hej, nu vare sent...

har inte hunnit skrivit något tidigare idag, fullt upp. För det första så har jag stortsett skämt ut mig hela dagen, ovanligt?nej, jag börjar faktiskt bli van. Jag hann hem, åt, mocka i stallet och sen dra iväg igen. Tillbaka till skolan för ett möte om spanien resan. Det var ganska roligt. Just nu noppar jag ögonbrynet och ska strax sova, ska in till stan imorgon på teater mojs. Det blir najs d, vi hörs!
Min och Oskars samtal:
Jag: Vad har han för telefon?
Oskar: En iphone
Jag: Iphone 4 eller?
Oskar: nä, 3
Jag: det finns inte Iphone 3
Så gick vi upp och jag frågade
alla som var där uppe om det
fanns nån Iphone 3 svaret
blev ju... Ja, det fanns,
tydligen men d tror ja inte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback