hejhejsan mina blogg läsare!

idag har jag stortsett bara skottat, hela dan. Det är så himla mycket snö här, fyfan jävla skit, ursäkta ordspråket. Men iaf, vid 1 tiden åkte jag och helen in till stan och handlade mat, Josefin mötte upp oss. Jag och jossan gick till lindex och köpte oss en varsin bh. Jag köpte en bikini liknande som jag kanske kan ha nästa lördag. Vi ska alldeles gå ner och käka lite pannkakor, mums elr? joo lite... Ikväll ska vi käka lite naturchips, som jag dock kallar för svårsaltad. Det är lite speciellt, natur chips är det bästa jag vet, jag rekommenderar det! Ha det bra mina läsare, kommentera gärna mina inlägg. Det är jättekul, jag blir superglad när ni kommenterar, som sagt, ha det bra, vi hörs sötnosar, pussfan! :)
Svenska Naturchips LättsaltadeSvenska Naturchips Lättsaltade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback