FULLT UPP!!!!!

Hej, jag har haft det fullt upp hela tiden! I tisdag var jag till berget för att se på Danny med Sandra. Dagen, kvällen slutade jättebra och gissa vad? jag fick träffa min vän som jag har haft kontakten med i 3 år för första gången då! vi var med varandra hela kvällen!! super trevligt! plus att hon kände jay smith och hela gänget också! Danny var skit bra! Igår var jag till Eskiltuna, på zoo. Jag hade jätte roligt, fick vara barnvakt åt lille Ellen också så jag fick träna lite. Det gick kanon bra. Idag har jag varit till Optiken och kollade synen, jag hade bra syn. Också är det ju oringen så det är fullt med bilar och grejer överallt, gud va jobbit. Imorgon bitti drar jag till Valbo med Frida och shoppar lite! och i helgen drar jag till Hudik för att gå på v75! första gången i mitt liv så det kan vara rätt så spännande. Våra hästar ska tävla söru men vi får höras mer sen! heeeejdååårå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback