så här ligger det till!

Det känns inte som en blogg längre, inte sånt som jag brukar ha iallafall. Nu lägger ja bara upp bilder lite då och då. Jag skriver inte vad det är som pågår direkt och eftersom jag inte har gjort det så är det faktiskt så här att jag jobbar för fullt! cash får jag den 25 för juni. Så rullar det på som alltid. Nu ska jag jobba helg, imorgon är det fredag som ni kanske redan vet men ifall om ni inte visste det så är det fredag imorgon. Då jobbar jag 10-15, åker hem en stund sen drar jag iväg igen. Hem till Amanda för lite fredagsmys med "gänget" alla kommer inte men det blir de som kommer då.. Sen sover jag över där och drar vidare till jobbet nästa dag som då är lördag och idag har jag badat med några. Så ligger det till just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback