Hej & Godmorgon mina fans!

Jag vaknade faktiskt 10 idag, gick ner och käka, ut och bar in lite ved med Johannes. Och just nu sitter jag här och poppar musik på högsta med "I just had sex" oooh.. Jag är så pass duktig att jag gör mina läxor också, Engelskan för tillfälle. Ska göra No:n också, om jag orkar men det får vi ju så klart se. Sen har jag matte också men Lisa märker nog ingenting om man inte göra 4 tal.. Ikväll blir det som sagt bio med folk, som Sara, Sandra, Magnus och Anders, blir fett najs d! Hörshaj!

        Inte så snygg idag. Boken heter Oliver Twist, en liten föräldrarlös pojke.

Kommentarer
Postat av: lill sis! <3

längtar tills ikväll, och inte bara för att kolla på film utan att få träffa dig :D <3

2011-03-08 @ 15:15:28
URL: http://jjison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback