Hej Vannsätter

Är hemma igen, efter dagens äventyr. Vi åkte vilse i Gävle för det första, vi har även shoppat, mest jag faktiskt, ovanligt? nej. Inte då. Också har jag hunnit träna också, min mage ville inte vara med och leka idag så jag orkade inte så mycket på hela träningen. Men jag gjorde ju så gott jag kan. Fick även stå i mål som var ganska roligt. Nu har jag missat många träningar så nu gäller det att bara hänga med och träna som bara fan. Så har d sett ut idag, ha det bra så hörs vi, babes.

                                                                         Skohuset

                                           Finger vantar till grus säsongen, stadium.

Ett par nya leggings, Ginatricot. Sen handlade inte jag så mycket, tänkte på Spanien resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback