Hej hudiksvall

Hej, sitter hemma i hudik och nördar data. Har precis kommit hit och helvete va kallt det är här!. Skolan var helt okej idag, slutade dock halv fyra. Hade elevens val och vi hade tävlingar. Vi körde även racemojs och då fick man rida på ngn om man ville. Jag var tydligen den lättaste så jag är den som måste rida och TAMEFAN att den som jag red på tappade kontrollen och vi föll bägge två men det var bara jag som fick skrapmärken och hade(har) ont!! AJ. Jag skrapade upp lite fett från magen och armbågen, najs d!. Ikväll blir det bara mys, ska kanske baka pizza också, är riktigt sugen på D! tio minuter, en kvart!!! och vet ni? det är bara två dagar kvar ♥ seriestarts match och en annan grej. Ha det bra dudes, heeedå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback