PARTY YSTERDAY

Måste bara berätta att jag hade skit kul igår, åkte till ockelbo, fick dock inte träffa pojken pga en viss SAK. Sen när vi var på väg hem så hade jag och amanda en sån där "sista sekunden" grej, jo men visst! TRANAN var ju igår kväll, maskerad tranan så då åkte vi på på den, fick skjuts av William dit och skulle få skjuts hem också men hans bil dog när han skulle åka från Bollnäs så då vart vi utan skjuts en sväng men sen kunde Lindbergs skjutsa oss, tack o lov! Jag hade jättekul igår, tack amanda lindberg!
så här såg jag ut igår kväll, snabbtänkt, men jag skulle iaf va nå slags fånge med lapp på mage. Men lappen försvann... Kom hem med smärtor i fötter och en cowboy hatt? hahah, tack så mycket för hatten grabben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback