Tack, världens bästa bror!

Dom hörlurarna på bilden fick jag av min kära bror igår, rosa precis som jag vill ha det! Köpta på kjell och kompany,(coloud colors heter hörlurarna) 400 :- tack världens bästa bror, ha det bra i stockholm ♥
Om ni undrar vad det är för kläder jag har på mig så är det mina träningskläder, har fotbollsträning idag! och det kanske inte är världens snyggaste bild men man behöver inte vara fin på alla kort man tar!. Trött som satan är jag å, lång skoldag.... fast vi fick ju sluta tidigare men endå... snart ska jag ta och käka lite mat och sen tagga inför träningen med lite musik! Och mina läsare, vad har ni för er? kram!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru & mamma

snygga lurar kram

2011-09-08 @ 15:43:21
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback