Ibland är det OKEJ att skämma ut sig

EXAKT det jag tänker göra. Jag är modig när jag väl är på gång och nu är det dags igen. Ja men iallafall, lång tråkig idag i skolan, min älskade bestis är sjuk men han kanske kommer imorgon, roligare för jag har så mycket att berätta! han kommer bara skratta ihjäl sig men det är ju så klart menningen att han ska göra annars blir det bara pinsamt om jag ska skratta själv.... MEN iallafall, jag hade tänkt och springa idag men så tänkte jag på PM:et så jag skiter nog i springningen om INTE jag ska springa ikväll när det är mörk, creepy. Vi får se, men först, plugg! Och vet ni vad? jag har min första utomhus match imorgon, på grus. Vi ska ha träningsmatch mot moheds flicklag eftersom vi ska möta dom senare i helgen, på bergvikscupen. Jag längtar inte så särkilt mycket faktiskt, äre för att jag kanske har tröttnat på fotbollen? jo lite kanske. Men INTE tänker jag lägga av med favorit sporten eh! nu får vi ge oss! Detta är allt från mig idag, blev ganska mycket på en och samma gång men shit happens! ;)

                                                                             God damn beautiful, eller? inte troligt!


Kommentarer
Postat av: Iza

Din blogg är jätte snygg nu juu! :))

2011-04-11 @ 17:08:33
URL: http://izatengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback