"kioskmongo"

Har precis duschat klart, har haft träning som jag skrev tidigare. Sitter just nu och softar, kan ju inte vara ute, Vill inte med andra ord. SÅ kallt och blåsigt. Äckel väder. Imorgon ska min underbara bror spela match mot trönö, DM har jag för mig att det var. Det kommer bli en jävla fight nu när Oremo har bytt dit, utan att säga nåt till tränarna. HAHA dummer men iallafall. För att stödja Bergvik ännu mer hade jag och Karin tänkt oss o stå i kiosken, så snäll som vi är säger vi aldrig nej.... Men det ska väl gå bra, matchen börjar 16.00, uppe på IP så kom och kolla! och framför allt, kom och köp godis förfan! det finns mer än bara godis också, så ni vet. Ifall om ni inte vill bli tjocka eller så. Om ni tänker på Beach 2011 så finns det alltid Kaffe och go saker till. Made by us. Jaja, vi får höras dudes, peace to the people! eller hur var det nu dååååå??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback