just live with it

jadu, igår hade inte jag tid att blogga. Det blev att åka till saras lägenhet imorgon, hon hade nyss flyttat in så hon fick en present av mig, rosor. Jag stannade där hela dagen med sandra, vi hade besök ett tag. Pontus o elias. Men dom blev så himla dryga så vi låste ut dom när Yohanna kom. Skönt var det. Senare på kvällen kom det ännu fler besök, Jonas, hanna o sofia. Vi spelade frågejakten, jag o hanna vann nog inte men vi gjorde vårt bästa. Jag stack hem 10 o myste sen med familjen med film framför tv:n med mitt skadade ben :o så där såg de ut!



Idag blir det då match i järvsö, hoppas på vinst igen, nu är vi på gång! vi är laddad så innothelvete, iaf jag och om exakt en vecka blir det skola, kanoners. Allt från mig idag, tror jag iaf, hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback