har inte tid

Tjenare, fyllde ju år igår som ni redan vet. Har haft det jättetrevligt. Mycket käk och bada tunna vart det. Just nu sitter jag hos patrik & frida. Vi ska alldeles strax åka tillbaka och grilla i regnet, äta ännu mer tårta, bada tunna igen och festa hårt ikväll. Så jag säger bara, HEJ HO LET'S GO DUDES! Åker sedan hem imorgon, på kvällen dårå så man har tid och vakna upp. Vi har även fått föl igår, föddes alltså samma dag som mig. SÅ hon är en madeleine. JÄTTESÖT va hon å! love it. Jaja, men ha det så himla najs så hörs vi väl antar jag. Jag har ej knäppt några bilder, kommer tyvärr inte ha tid med det heller och inte orkar jag knäppa nåt. Men Jaja, man får va lat IBLAND. Vi hörs dudes. HAJHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback