TRÖTT

Har gjort super mycket idag! För det första som jag berättade om var ju att jag skulle åka och träffa mitt hjärta. Hjärtat flyttar ihop med mig på måndag, äntligen! fy vad jag har längtat men iallafall. Brorsan följde också med, vi gick på dressman och kollade på kostymer åt honom och fick tag på en. Superfint! han blir den stiligaste på hela balen♥ Sen har vi grillat ute, mums. Också stack jag och Johannes och fiskade, fick ingen fisk men var nära några gånger. Jag fick nog efter två timmar eftersom jag fick göra sönder två fiskemojs, den fastnade. Jag vet inte vad dom dära mojs heter. Imorgon bitti åker jag till Bergsjö och spelar lite fotboll. Kommer hem runt kl 4? tror jag iallafall. Sen drar jag iväg till Cassis på hejdåfest. Den turken ska ju dra till Turkiet hela sommarn.... INTEKUL. Nu ska jag fortsätta mumsa i mig vindruvor, fredagsmys ♥ Vi hörs senare, dudes.

                                                                                                     MUMS

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom :)

2011-06-03 @ 20:52:59
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback