hej, det är så här att...

Jag har inte haft nån ORK att blogga. Jag börjar tröttna nu... men iaf, jag har fortfarande ont i armen som jag landade mot när jag föll av hästen. Igår gjorde jag väl inte så mycket. Idag drar jag först med Ville till Bollnäs och kollar runt, sen drar vi till Ockelbo för han ska träna thaiboxning runt kl 5. Det håller på i 2 timmar, haha. Sen kanske vi ska hälsa på lillen också, så jag får träffa honom nån gång. :)
Har även precis skaffat en hemsida för mina bilder, knäpper så många kort och alla bilder kan inte vara här på bloggen så jag har skaffat mig en väldig bra hemsida, namnet får ni veta sen kanske, om jag vill visa mina bilder med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback