Känslan.

 
Sen fick jag veta idag, att min älskade bror ska åka iväg i ett år och jobba. Kul, skit kul. Jag trodde att det räckte med Åre jobbet men nä, nu ska han utomlands o jobba. Sen är han ännu längre bort, hur fan ska jag klara mig? vem ska jag skriva onödiga kommentarer med? vem ska jag dryga mig med? åååhhh skit. Bajs, fan, skitskitskit. 
Deppad.

Ska nog ta en promenad till kyrkan nu, lätta på mina negativa tankar och man kanske mår lite bättre när man kommer hem? får hoppas på det, mår verkligen skit. Jag vet inte om jag ska tro mina tankar, måste prata, prata med nån. Nån som helst, behöver bara höra några ord.
 
 
Det är ingen som ska ta åt sig, det är bara jag och mina tankar som bråkar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh DEN känslan... Den har jag också ibland, allting är åt helvete. Man känner sig du, grundlurad, ful & jobbig samtidigt som världen runt om en rasar. Men det blir bättre. Snälla, bara tro att det blir bättre. Hur är irrelevant, bara ATT det blir är viktigt. ♥

2012-07-04 @ 21:16:48
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: anna

Tänkte bara berätta att jag finns här, så du vet! Kram

Svar: Det vet jag! kram
Madeleine Sundberg

2012-07-05 @ 15:37:19
URL: http://annamarialandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback