Rubrik

Tjena, ja jag lever.
Jobbat till ett idag, åkte in till stan och träffade min brutta. Donken besök fick det bli, sedan in till stanstan sen ecenter och handlade lite. Träffade även älskade Pontus som jobbade på Coop. Han ville ta betalt av mig och visa att han kunde och nöjd blev han! så duktig han är! 
Är hos William nu, äter godis, chips osv. För vet ni vad? JO jag har helg. Så jävla skönt! sover här hela helgen och han har redan planerat vad vi ska göra!
Sådan syster sådan bror
BIG LOVE

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så söt bild!
sv: Åh så glad jag blir, miljoner tack underbara du!! :D

Svar: Det är ingen fara fina du! :D
Madeleine Sundberg

2012-07-07 @ 07:35:18
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback