Today

Okej, jag har varit ute hela dagen och fixat till den nya hagen åt hästarna. Den är ju mycket större än den vi har nu så vi fick ju gå en hel del, om och om igen fatt det ska bli bra och nu är vi klar. Förtillfället. Kl 4 kommer hovis och ska sko våra hästar och jag är hungrig. Det blir grillat idag, yummi!
Hade ju match igår, vi förlorade. Skadade min vänstra fot så nu har jag problem med bägge fötterna, tack. Så den är svullen och det gör skit ont. Det är som om man har huvudvärk eller mensvärk, typ. Skit.
Men ni får ha det så jävla braaa idag!
- SPANIEN VANN IGÅRRR!!! DOM ÄR I FINAL, SKIT GLAD E JAG!!

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Fin bild :D

Svar: Tack snälla du! :)
Madeleine Sundberg

2012-06-28 @ 17:04:15
URL: http://semlanofc.blogg.se
Postat av: Micaela

Åhhh vilken snygg frisyr!

Svar: Tack! :)
Madeleine Sundberg

2012-06-30 @ 19:25:53
URL: http://micaelalindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback